Garanția produselor
Toate bijuteriile vândute sunt însoțite de o factură fiscală, confirmând autenticitatea și calitatea acestora. De asemenea, toate bijuteriile pe care le comercializăm au marcajul numelui metalului prețios.
Orice reparație a produselor în termenul de garanție va fi efectuată gratuit sau produsul va fi înlocuit conform condițiilor revizuite OG № 21/1992, dacă se confirmă că motivul pentru acea reparare este un defect de material sau fabricație, nu utilizarea necorespunzătoare a produsului de către cumpărător.
Dacă bijuteria nu poate fi reparată, la alegerea dumneavoastră, putem înlocui bijuteria defectă cu un model similar, alt model de aceeași valoare sau să vă restituim costul acesteia. Conform OG 21/1992, garanția constă în eliminarea gratuită a defectelor apărute în produs în termenul de garanție și care nu depind de consumator.
Această garanție nu afectează drepturile consumatorului prevăzute de legislația în vigoare - OG 21/1992 și Legea 449/2003. Prin prezenta vă oferim o garanție comercială pe o perioadă de 6 luni.
Garanția este acordată doar pentru defectele de producție, nu și pentru defectele survenite în urma utilizării necorespunzătoare a acestui tip de produse, care pot duce la deteriorarea lor. Garanția nu se acordă pentru:
● Acoperire cu rodiu/aur pentru bijuteriile din argint. Durabilitatea acoperirii depinde de modul de utilizare. Utilizarea frecventă (24/7) va duce la curățarea acoperirii. Curățarea acoperirii nu este subiectul garanției comerciale, conform legislației în vigoare, OUG № 140/28.12.2021;
● Impactul bijuteriilor asupra substanțelor chimice, cosmetice, creme și loțiuni, bazin sau cadă;
● Deteriorarea bijuteriilor în urma stresului fizic sau a unei transpirații abundente;
● Uzură, zgârieturi, lovituri, îndoiri cauzate de uzura generală sau utilizare incorectă;
● Depozitarea necorespunzătoare a bijuteriilor într-un mediu umed sau prea cald - nu s-a demonstrat un impact direct asupra bijuteriei din surse de căldură, cum ar fi flacăra deschisă, apa clocotită, sauna sau expunerea la dispozitive cu aer cald (uscătoare pentru mâini, uscătoare de păr);
● Zgârieturi sau ciobiri ale cristalelor/pedrelelor semiprețioase (cristalele/pedrelele sunt consumabile și, conform legii, nu beneficiază de garanție);
● Garanția comercială nu acoperă îndoiri, agățări ale bijuteriilor, deteriorări în zona prinderilor, agățări de pietre, din cauza neglijenței sau altor deteriorări. Conform Legii 449/2003, art. 11 alin. 2, cumpărătorul nu poate cere înlocuirea bijuteriilor din motivul căderii pietrelor;
● Utilizarea incorectă și brutală a elementului de deschidere și închidere al bijuteriei;
● Înnegrirea argintului, deoarece oxidarea este o proprietate naturală și nu este considerată un defect;
● În cazul inelelor reglabile, extinderea sau strângerea acestora trebuie efectuată cu grijă și treptat, folosind un instrument special, astfel încât deformarea metalului să aibă loc în întreaga circumferință a inelului (la strângere, există riscul de distrugere). Dacă nu aveți instrumentele și abilitățile necesare, vă recomandăm să vă adresați unui atelier sau specialist. Defectele cauzate de strângerea sau deschiderea necorespunzătoare a inelelor nu sunt acoperite de garanție.
Dacă o parte din bijuterie (inclusiv, dar nu se limitează doar la pietre, lanțuri, cleme etc.) cade, ar trebui să fie returnată împreună cu piesele sale, înainte de orice încercare de a fi reparată. Bila Silver nu își asumă responsabilitatea pentru piese sau pietre lipsă. Pentru bijuteriile cu pietre, in cazul desprinderii/caderii pietrelor in perioada de garantie, vanzatorul le va inlocui gratuit, intr-un termen de 5 zile, numai in situatiile in care acest lucru nu este imputabil Cumparatorului.
Pentru a proteja la maxim și a prelungi durata de viață a bijuteriilor din argint și alte metale prețioase, se recomandă respectarea următoarelor sfaturi:
● Depozitați bijuteriile în cutii destinate acestora;
● După fiecare purtare, ștergeți bijuteriile cu un material moale pentru a menține strălucirea inițială;
● Scoateți bijuteriile înainte de a intra în contact cu apă sau produse de îngrijire a corpului, cum ar fi parfumuri, lacuri de păr, săpun și loțiuni;
● Evitați lovituri puternice și contactul cu materiale aspre sau abrazive;
● Înainte de a merge la culcare, nu uitați să vă scoateți bijuteriile cu pietre, deoarece acestea se pot agăța sau deforma în timpul somnului;
● Nu încercați să utilizați diferite substanțe sau să le fierbeți pentru curățarea bijuteriilor și a pietrelor;
● Deschideți și închideți cu atenție brățările, cerceii, lanțurile și colierele;
● Scoateți bijuteriile înainte de a face duș, de a vă ocupa de treburi casnice și de a face exerciții fizice;
● Bijuteriile încrustate cu pietre sau perle să fie purtate cu precauție, deoarece montura lor nu rezistă la lovituri mecanice.
● Materialele de natura organica, perle, coral, scoici, sidef au nevoie de ingrijire speciala. Acestea trebuie ferite de lumina si caldura excesiva pentru ca isi pot schimba culoarea, se pot crapa sau deteriora iremediabil. Uleiurile naturale ale pielii, temperatura si umiditatea naturala a pielii ajuta perla sa-si mentina stralucirea, dar acidul din transpiratie poate ataca si decolora sideful. De asemenea, pentru perle, sidef sau coral nu utilizati substante standard de curatare a bijuteriilor, acestea pot fi prea dure.
Orice solicitare legată de garanție trebuie să fie trimisă în scris la adresa contact@bila-silver.ro. La solicitare trebuie să fie atașată o imagine a produsului cu indicarea defectului, o copie a facturii fiscale emise în baza comenzii efectuate și livrate, precum și informații detaliate, explicând modul în care a apărut defecțiunea. În cazul în care nu primim aceste date menționate anterior, vom solicita aceste informații prin e-mail. Răspunsul la solicitare va fi oferit în termen de 24-48 de ore, în funcție de complexitatea problemei. La solicitarea de garanție, este necesar să se furnizeze produsul defect în ambalajul original, împreună cu accesorii corespunzătoare și o copie a facturii fiscale. Dacă produsul este livrat fără aceste documente, acesta poate fi returnat solicitantului/expeditorului fără acordarea garanției.